Garantia echipamentelor – conditii generale
Siel Invest acorda garantie 24 luni produselor livrate, cu exceptia cablurilor, carduri si accesorii control access (posete, lanturi, clipsuri). acumulatorii si bateriile au garanttie 6 luni, find considerate consumabile.
Termenele si conditiile de garantie sint mentionate in certificatul de garantie care insoteste factura.
In perioada de garantie, Siel Invest repara sau inlocuieste pe cheltuiala sa echipamentele defecte. Reparatiile se efectueaza la sediul Siel Invest situat in Otopeni, str Drumul Garii nr 4, Ilfov.
Siel Invest nu accepta in service produse fara eticheta, care contine codul de identificare a produsului.
Siel Invest nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa sau prezinta urme de lichide in interior, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei iar costul transportului va fi suportat de client.
Produsele returnate si defecte se predau la depozitul Siel Invest numai insotite de ambalajele originale, in atentia departament tehnic, cu notificare telefonica sau e-mail in prealabil.
Produsele defecte vor fi insotite de:
- factura fiscală în copie ;
- certificatul de garantie în original ;
- formular ticket disponibil SIEL INVEST SUPPORT, in care se va mentiona defectul constatat, semnat si stampilat in original de către cumpărător/reprezentantul legal al acestuia.
In termen de maxim 15 zile de la solicitarea Cumparatorului, Siel Invest va returna acestuia produsul reparat sau il va schimba cu unul nou, astfel :
- daca produsul este defect si nu mai poate fi reparat, acesta se va schimba cu unul nou. In acest caz se va emite un nou certificat de garantie si aviz de expeditie pe care se va mentiona: « schimbat in garantie ».
- daca produsul nu mai poate fi reparat, dar din considerente legate de schimbarea gamei de produse de catre producator, nu mai poate fi schimbat cu unul identic, se propune Cumparatorului una din urmatoarele variante :
- schimbarea cu un produs similar. In acest caz se va emite aviz de expeditie, si un certificat de garantie atasat in care este mentionat noul produs;
- schimbarea cu un produs cu caracteristici superioare. In acest caz se va emite o factura de stornare partiala a echipamentului defect si o factura pentru echipamentul nou, la prêt agreat de ambele parti.
In cazul in care Cumparatorul nu accepta nici una din solutiile mentionate anterior se va storna produsul respectiv si i se va returna contravaloarea acestuia.
Daca produsul trimis in service este trimis fara o copie a facturii sau datele de contact, precum si fara accesoriile din cutia originala in care a fost livrat, termenul de solutionare se mareste.
In cazul in care produsul este testat de service si este functional, costul transportului pentru returnarea produsului va fi suportat de catre client.
Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele trimise in service.
Echipamentele nu beneficiază de garantie, iar cumpărătorul pierde dreptul de a mai solicita remedierea defectelor apărute în perioada de garanție a acestora, în cazul în care nu sunt respectate conditiile de instalare si utilizare, recomandate de producator si comunicate Cumpărătorului.
In cazul unei defectiuni, interventia Cumparatorului prin lipire-dezlipire la nivel de placa, atrage pierderea garantiei conform art. 7.5.
Costurile de transport a produselor pentru efectuarea de reparatii/remedieri in perioada de garanție sunt suportate de catre Vanzator.